måndag 15 juni 2015

CiLi in Papers - Jag.


Hej!

En inspirerande skiss hos CiLi in Papers och deras månadstävling fick mig till scrapbordet igår :)
Tack för det!

skissjuni

De har två skisser att välja på men denna blev mitt val denna gång. Hinner säkert med 
nr 2 vid ett senare tillfälle.


Det blev faktiskt ett foto på mig själv. Inte favoritmotivet men det är från min systers bröllop 
och fina minnen måste förevigas <3


Bröllop och Spets - Ja!
De härliga alfabets stickersen kommer från Scrap och Ting. Jätteläckra i lagom storlek
 och dessutom flera färger i samma förpackning. Me like!

Det prickiga pappret från MME. Jag limmade dit några extra prickar (mellan fotomatta och journaling) av det "skräp" som blev när jag stansade bården. Gillar när allt går att använda :)

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Fina fina Du på en alldeles underbar LO!!! Älskar ditt bakgrunds papper också. Vackert med spetsarna som ju passar utmärkt med temat!!! Stilrent och SNYGGT!!! Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna <3 Ja det är ju prickigt ;-) Konstigt att det inte är grönt också :-) Kram!

      Radera