söndag 21 juni 2015

Månadstävling - Skiss 2


Hej!

Hoppas ni haft en skön midsommar.
Det blev ju faktiskt sommar till slut :) Underbart!

CiLi in Papers har ju en månadstävlig med två skisser. Jag har tolkat en tidigare men gillade dem båda så mycket att nummer två nu är gjord.
Du hittar till tävlingen här.

skissjuni2

Skiss två och min tolkning;


Jag vet inte vad som hänt men det blev kort på mig själv -igen.
De passade in på skissen tyckte jag. Härligt att få ha med flera foton ibland tycker jag.
Thickers från American Crafts, mönstrat papper  från Prima marketing.


En ny die, memory box.


Häftade fast remsorna.


Tack för idag!
Jag måste ut i kvällssolen igen, det är ju så skönt.

Ha det gott!



2 kommentarer:

  1. mmmmmm, så stilrent och snyggt Ulrica!!! Du dom jordnära färgernas mästarinna!!! Du får det intressant och sprakande utan all color chaos jag oftast hamnar i ;) Och du kan inte bara scrappa, du kan SKJUTA också!!! Frän du :) Skönt att ha dig hemma igen även om vi inte hinner träffas så vet jag att du är där... KRAM Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja, det här är ju mina färger :). Gillar ju klara färger också men tycker det är svårare att få till. Nån gång i framtiden kanske.. Tack! Klippt gräs och tittat bort till dig men nu är det du min vän som har rymt. Handlar mjölk kanske ;) KRAMIZ

      Radera